Vrácení zboží a reklamace

Pokud vám zakoupené produkty nevyhovují, zašlete nám je do 14 dnů zpět.

Nenošené a nepoužité boty v původním obalu pečlivě zabalte.

Krabici od bot prosím nepoužívejte jako obal pro zaslání, krabice nesmí být polepená či popsaná štítky, ani jinak znehodnocená, děkujeme :-).

V případě vracení zboží vyplňte prosím formulář Odstoupení od Smlouvy.

Zboží s vyplněným formulářem zašlete na naši adresu nebo pošlete Zásilkovnou:

Zdravá nožka
Ing. Kateřina Nováková

Kurdějov 272

693 01 Hustopeče

 

Pokud budete odesílat Zásilkovnou, ve vybrané Zásilkovně sdělte tento kód 99448258 pro zpětnou zásilku.

Nemusíte psát adresu, štítek si vytisknou v Zásilkovně na základě sděleného kódu sami. Na místě nic neplatíte, my vám z peněz za vrácené zboží odečteme 79 Kč.

Dopravu za vrácení zboží hradí zákazník.

 

Jakmile od Vás obdržíme zboží, do 14 dnů Vám vystavíme a zašleme dobropis v elektronické podobě a současně odešleme částku za vrácené zboží zpět na Váš účet.

V případě reklamace vyplňte prosím Reklamační formulář

Před odesláním reklamace prosím ještě zvažte, je-li oprávněná. Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání – při nesprávném či intenzivním používání dojde k jejímu opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Nejčastější důvody neopodstatněných reklamací jsou:

  • zboží bylo užíváno k jinému účelu, než je určeno (např. na jízdu na odrážedle, vycházková obuv na sport, interiérová obuv venku apod.)
  • vada byla na zboží již v době převzetí a přesto bylo zboží užíváno - odlišnost velikosti levé a pravé boty, křivé šití, nerovnosti na podrážce apod.
  • vada vznikla mechanickým opotřebením (odřený až prodřený materiál třením o tvrdý a hrubý povrch)
  • nevhodně zvolená obuv (boty tlačí, zouvají se, nesedí na noze...)
  • vada nebyla reklamována v okamžiku jejího vzniku a zboží bylo i po jejím vzniku dále používáno a předáno k reklamaci až u rozsáhlého poškození – např. díra v podrážce, výrazné rozlepení boty apod.) a celkově vynošené obuvi
  • vada je způsobena nesprávným užíváním (odírání, ošoupání, promáčením), skladováním ve vlhku, nesprávnou údržbou - absence péče o obuv (pravidelné impregnace a krémování), praním, nevhodným čištěním, aplikací čisticích prostředků ovlivňujících barevnou stálost, sušením sálavým teplem, v sušičce či fénem, vystavováním slunci, zásahem kupujícího-spotřebitele či mechanickým poškozením

Zboží s vyplněným formulářem zašlete na naši adresu:

 

Zdravá nožka
Ing. Kateřina Nováková

Kurdějov 272

693 01 Hustopeče

 

Dopravu za vrácení zboží hradí zákazník.